.:خاطرات روزانه:.

داستان واقعی زندگی من

.:خاطرات روزانه:.

داستان واقعی زندگی من

۱۳۸۷۱۰۱۲

* امروز حدود یه ربع به ده بود که از خواب بلند شدم. پس از خوردن صبحانه مثل هر روز نشستم پای نت و گشتی تو وبلاگ های دوستان زدم و میل ها رو چک کردم و قبل از اون رفتم برای مادر ماست گرفتم تا توی کوکو بریزه.

خواهر س هم بیرون رفت. خط ایرانسل دایمی رو دادم ببره بفروشه ولی کسی نخریده بود. بعد از نهار باز هم مثل هر روز کمی استراحت کردم چون هنوز بقایای سرماخوردگی تو بدنم هست و قرص های آرام بخشی که دکتر نوشته باعث میشه هر روز بخوابم.

بعد از ظهر رفتم بیرون و یک عدد سیم کارت " همراه اول " گرفتم به قیمت بیست و شش هزار تومان و ایرانسل رو دادم فرزاد شاید بتونه اونو بفروشه.

* امروز هوا خیلی سرد شد ولی چه فایده که مثل سال قبل خشکسالی هست. قرار بود دیروز و امروز برف و باران داشته باشیم ولی هیچ خبری نشد و جز باد هیچی نداشتیم. خدا آخرش رو به خیر کنه.

* امروز حمله هوایی دولت اسـ ـرایـ ـیـ ـل به نوار غزه و گروهک تروریستی حماس وارد ششمین روز خودش شد که چهارصد و بیست کشته و دوهزار و چهل زخمی در پی داشته. گروهک تروریستی حماس هم چندین موشک و راکت به طرف شهرک های اسـ ـرایـ ـیـ ـل پرتاب کرده.

دولت اسـ ـرایـ ـیـ ـل گفته که تا وقتی که حماس موشک پرانی میکنه ما هم به بمباران ادامه خواهیم داد.

در رادیو و تلویزیون داخل هم تو بوق و کرنا کردن که بله اسـ ـرایـ ـیـ ـل زن و بچه ها رو هدف قرار داده! خوب امروزه مثل قبل نیست و تروریست ها از یک فن استفاده میکنن و اون این هست که یک جا جمع نمیشن بلکه بین مردم و در شهرک ها پخش میشن تا هم گیر آوردن و از پا در آوردن اونها سخت تر باشه و هم اینکه وقتی اسـ ـرایـ ـیـ ـل از خودش دفاع میکنه و جواب اونها رو میده موشک ها بیفته توی شهرک ها و مردم هم کشته بشن و اینها داد و هوار راه بندازن که بله اسـ ـرایـ ـیـ ـل شهرک ها و مردم بی دفاع رو هدف قرار داده.

در زمان آتش بس شش ماهه بین اسـ ـرایـ ـیـ ـل و فلسطین، گروهک حماس چند صد موشک به طرف

اسـ ـرایـ ـیـ ـل پرتاب کرده بود و در واقع ناقض آتش بس حماس بوده و نه اسـ ـرایـ ـیـ ـل.

کشتن آدمها و به خاک و خون کشیده شدن مردم کار بدی هست ولی باید پاسخ متجاوز رو داد. زن و بچه ها و مردم بدبخت اسـ ـرایـ ـیـ ـل چه گناهی کردم که هر روز باید با ترس و لرز زندگی کنن؟ در ضمن وقتی پدر و مادرهای فلسطینی ها زمین ها رو فروختن و خرج عیاشی خودشون کردن باید فکر امروز رو هم میکردن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد