.:خاطرات روزانه:.

داستان واقعی زندگی من

.:خاطرات روزانه:.

داستان واقعی زندگی من

۱۳۸۷۱۰۱۳

* صبح ده و نیم از خواب بیدار شدم. پس از خوردن صبحانه رفتم حموم. پس از نهار هم رفتم خونه خواهر.

ماشین پراید رو با یه PK عوض کردن.

* هوا خیلی سرد هست. اصلا نمیشه از خونه بیرون رفت. سر ظهر که بیرون رفتم از سرما یخ زدم.

* خط " همراه اول " رو دادم خواهر. اس ام اس فارسی اون ده تومان هست ولی به چه درد میخوره که تو فرستادن اس ام اس خیلی گیر داره و به خط های ایرانسل هم شب ها و حتی تو روز هم اس ام اس نمیده. صد رحمت به ایرانسل، تو این دو سالی که اومده نسبت به سایر اپراتورها خیلی بهتر عمل کرده.

* روزنامه " کارگزاران " هم به دلیل نوشتن حقیقت توقیف شد. در بخشی از متن این روزنامه اومده: گروهک های تروریستی در مدارس، بیمارستان ها و ... مخفی میشن و به این صورت شمار تلفات بالا میره.

خوب این یک حقیقت هست که تروریست ها در چنین مکان هایی مخفی میشن تا کمتر صدمه ببینن و وقتی که اسـ ـرایـ ـیـ ـل در پاسخ به اونها مبادرت به بمباران میکنه، خوب بدیهی هست که تعدادی از غیر نظامی ها هم قربانی بشن و این در حالی هست که دولت اسـ ـرایـ ـیـ ـل با پخش برگه هایی از مردم خواسته که از مکان هایی که تروریست ها مخفی شدن دوری کنن تا صدمه نبینن.

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ http://zahrajoonan.blogsky.com

بعد از مدتها بازم سلام. ان شا الله که خوب هستین؟ خیلی وقته ازتون خبری نیست. مثل همیشه بازم به یاد ما باشید.شاد باشین و سر فراز. بای تا بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد